About Us

Handelsbetingelser

LABhosting accepterer at levere tjenester til forbrugeren, med forbehold af følgende (“Handelsbetingelser”).

Vi bruger forskellige ord til at tale på vegne af “LABhosting” i dette dokument. “LABhosting”, “vi”, “vores” og “os” henvender sig til LABhosting. “kunden”, “forbruger”, “køberen”, “du”, “din” henvender sig til dig som forbruger af vores service. Ved hvert køb fra LABhosting accepterer du disse handelsbetingelser, samt at du har læst dem igennem, forstået dem og forpligter dig til at holde dig opdateret på dem.

§1. Fortrydelsesret
Vi fraskriver den normale 14 dages fortrydelsesret, da den virtuelle service, du modtager, bliver taget i brug med det samme. Din server bliver sat op med det samme efter betalingen er modtaget. Skulle der have været sket en fejl under oprettelsen af din server, er det muligt at få en fuld refundering.

§2. Data tab & DDoS beskyttelse
LABhosting står ikke til ansvar for DDoS-angreb eller datatab. Vi tilbyder beskyttelse mod DDoS-angreb til en vis grad, men vi lover ikke at kunne stoppe alle DDoS-angreb samt hackerangreb. Hvis din server har været nede i mere end 2 dage pga. DDoS eller andre angreb, vil du kunne modtage erstatning for de dage, din service har været nede.

§3. Support
Alt form for support skal ske igennem vores Discord-server, som har et integreret supportsystem. Ved kontakt personligt via andre steder kan vi ikke love, at vi vil hjælpe dig, selvom du er kunde ved LABhosting. Vi har retten til at begrænse din support og evt. lukke din server og slette din server med eller uden en delvis refundering, hvis en af vores supportere føler sig truet eller lignende.

§4. Suspendering
Vi tillader os at suspendere eller slette din server uden varsel, hvis du bryder disse handelsbetingelser.

§5. Produktbegrænsning
Hvis du bliver taget i at overskride det tilladte antal RAM eller bruge for meget CPU-kraft, vil din server blive suspenderet eller slukket, og vi vil bede dig ordne problemet øjeblikkeligt.

§6. Private oplysninger og persondata
Du forpligter dig til at oplyse al korrekt og opdateret data til os. Vi videregiver ikke dine oplysninger eller sælger dem videre til en tredjepart.

§7. Produktsupport
Vi hjælper med næsten alt, men vi forbeholder os retten til at afvise eller bede dig vente, hvis:

  1. Vi har meget travlt. Hvis dette er tilfældet, vil du blive bedt om at oprette en supportsag.
  2. Det, du mangler hjælp til, tager lang tid og er meget tidskrævende. Det kan være opsætning af større configs eller større systemer.
  3. Misbrug af supporten, hvis du spørger om mange ting på kort tid, som ikke giver os tid til at hjælpe andre kunder. Vi tillader som regel mellem 3-6 spørgsmål om dagen. Vær opmærksom på, at hvis dit produkt er til et større spil, kan vi ikke love, at vi kommer ind på din server for at teste det, eller at vi har tid eller ejer spillet.

§8. Prismatch
Vi forbeholder os retten til at afvise et prismatch, hvis vi vurderer, at det pågældende produkt ikke er identisk med vores.